Subject: FW: Liiklusvälise paigaldusloa taotlus_Vanamõisa Kevadlaat
From: "Egle Meelind" <[email-masked]>
To: "Egle Meelind" <[email-masked]>
Date: Wed, 9 Apr 2025 11:50:20 +0300

Saatja: Vanamõisa Caravanpark <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: neljapäev, 27. märts 2025 13:57
Adressaat: Jaan Saia <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: Eleri Kaljuste <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Liiklusvälise paigaldusloa taotlus_Vanamõisa Kevadlaat

Tere!

Saadan liiklusvälise paigaldusloa taotluse, aitäh!

Heade soovidega / With best wishes

Kairi Kaljuste

Vanamõisa karavanipark / Vanamõisa Caravan Park

PS We have a night curfew from 22-7, which means complete silence. We do not 
allow parties, birthdays etc, or any loud music during the day as well. 
Thank you for understanding!

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.caravanpark.ee <http://www.caravanpark.ee/>

https://www.facebook.com/vanamoisacaravanpark/

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.